Fototriss 150 – Windows

No. Not the OS… but another challenging Fototriss challenge, methinks!

32 responses to “Fototriss 150 – Windows

  1. Snygga fönsterbilder med fina kontraster i. Jag tror jag gillar den tredje bäst, men det går inte att förstora upp den (jag lyckas i alla fall inte). 😦

    • Tack för det, och jag beklagar att det blir något fel! Hm, märkligt… det funkar hos mig och jag kan inte se att det ska vara något fel på bildlänken… Får du upp förstoringen på de andra bilderna?

  2. Tack Anna för vänliga ord om mitt trissbidrag! 🙂
    Kan återgälda det direkt: “Snyggt trissat på temat”! 🙂

    Glad söndag.

  3. Så stilrena mystiska bilder. Jag får en hel del tankar om att stänga ute omvärlden, när jag tittar på dem. Läckert!

    • Haha – ja, associationen är inte så underlig, men jag hoppas inte invånarna upplever det så… bilderna är från vårt stall! 🙂 Tack för beskrivningen av din upplevelse!

Leave a Reply

