Fototriss 152 – Personal

“Personal” can be easy to conceive of, but hard to portray… perhaps exactly because personal tends to be… well, personal!

 

 

 

 

 



More personal interpretations at


22 responses to “Fototriss 152 – Personal

    • Haha, menar du klubban så var det min fars hantverk… Hade jag varit hemma hade det nog blivit en kniv istället, *det* hade varit mitt! 🙂

  1. Att golfklubbor kan vara så snygga? Är det inte synd att slå med dem?
    Snyggt trissat!
    Tack för att du tittade in hos mig! 🙂

    • Haha, tack Eva!
      Ja, just den här golfklubban förblir nog oslagen med 😉 – den är handgjord av min far, och en av ett fåtal som blev kvar i verkstaden när han gick bort 2003. Sedan dess har klubbteknologin gått framåt, minst sagt… ingen spelar seriöst med träklubbor längre, skulle jag tro!
      Besöket hos dig var ett rent nöje, så det är jag som ska tacka! 🙂

  2. Hej, mycket fin personlig triss du har. Bra fotat! Tycker du har fina bilder i övrigt också.

    //Tobias

    Svar: Tack ska du ha Anna!
    Det värmer gott med dina underbara komplimanger.

    Ja det är en egen finslipad HDR teknik. Om du går in på en hemsida som kallas för http://www.stuckincustoms.com

    Där ifrån har jag fått all hjälp.
    Tror det kan hjälpa dig också och om du behöver hjälp så är det bara att hojta till.

    Ha en bra vecka du med!

    //Tobias

Leave a Reply

