Wordless Wednesday – Bright spot



More bright spots at the Wordless Wednesday (Swedish edition) website.

10 responses to “Wordless Wednesday – Bright spot

    • Jo, det var så dimmigt att jag faktiskt missade själva solen när den gick upp! Men sedan dök den lite oväntat upp på ett helt annat ställe… 🙂

  1. Ååååh så fin bild, gillar kompositionen och färgtonen.
    Och tack för din fina kommentar!
    Angående lampan, jag har bara gått efter ögonmåttet, det gör inget om det inte är så perfekt, och det är det inte om man tittar noga!
    Men jag gillar den skarpt, den kastar så fina skuggor på väggar och tak när den är tänd.

    • Haha – jag ser liksom framför mig hur det blir en väldig massa kladd och klet och tillrättaläggande om jag skulle ge mig på det… men den ser väldigt fin ut, så det kanske det är värt! 🙂

Leave a Reply

