4U2’s photo challenge V: In the wrong place

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oy! That’s my kitchen roll!

(Ok, so it’s an oldie, but if it’s wrong, then that is in the wrong place, too…!)

See more misplacements at 4U2’s photochallenge!

13 responses to “4U2’s photo challenge V: In the wrong place

  1. Vi får påhälsning av dem också…eller är det samma som kommer in igen som vi har släppt ut?!
    Du har så rätt, min header hade också passat in i temat:) tänkte inte på det!

    • Haha, tackar! 🙂 Och nä, den är helt oredigerad, bortsett från att den var rätt underexponerad från början – jag satt på långt håll med zoom och dålig blixt. Det var, som ni säkert förstår, en ögonblicksbild… 😉 (Jag vet att svansen ser rätt konstgjord ut, men jag tror helt enkelt musen håller balansen genom att stödja den mot pappersrullen!)

      Faktum är att möss i *huset* inte bekymrar mig så mycket – de är underhållning för katten! Det är när de kommer in och fram just i *köket* som jag brukar tycka att det är dags att ta ett litet snack… 🙂

  2. På bild är den ju riktigt söt, men jag vet inte hur jag skulle reagera i verkligheten. Kul att du tar det så coolt. Kan tänka mig att katten tycker det är kul. När man inte har riktiga möss får man ju förse dem med konstgjorda!

  3. nämen houupppss den är ju så söt…men de är “enna rackare och skita ner” med sina små kartar – hur som skulle jag inte skrika och ställa mig på en stol. Jag hade japanska dansmöss när jag var barn ;-))

    Bilden har jag inte redigerat alls….det är en båt, fast av litet mindre storlek och så tycker jag mig komma ihåg att jag “hukade” mig ner så det är nog perspektivet som ger effekt……kul att du gillade den – tack!

Leave a Reply

