Sunday afternoon in the sun…

… down by the river… mouth… 🙂

ImageImageImageImageImageImage

4 responses to “Sunday afternoon in the sun…

  1. så fina bilder… själv är jag usel på att fånga fåglar vilket är synd eftersom jag älskar fåglar… eller, jag har aldrig tänkt på att sätta mig en dag och fota just “fåglar”, men du har nog väckt en tanke i mig nu 😀

    • Ibland hjälper det att ha att naturreservat med ett fågeltorn i närheten… 🙂 Så här års är det dessutom tacksamt! De är lite vår-framfusiga, många passerar här på väg norrut, och inga lövverk begränsar sikten! 😀
      Tack för kommentaren! 🙂

Leave a Reply

