Fototriss 171 – From underneath

Well, this was the result of having to remove a mat of cat’s hair from underneath the keys of my laptop…

More downside up views at

30 responses to “Fototriss 171 – From underneath

    • Mm, fast isĂ€r snarare Ă€n sönder – det Ă€r ihopsatt nu igen 🙂

  1. Ja … gör du det för trissen sĂ„ var det ambitiöst och verkligen lĂ€ckert. Gör du det för nĂ„got som krĂ„nglar – duktigt. jag skulle slĂ€ngt den i vĂ€ggen och gĂ„tt och köpt en ny. =) Fast med en son som lĂ€ser hĂ„llbar utveckling och pratar mycket om att inte köpa nytt och inte behöva allt, sĂ„ borde jag.

    SuperlÀckra foton i alla fall till trissen, oavsett varför.

    • Hahaha – tack, och nej, jag skulle ju gĂ€rna sĂ€ga att det var för trissen… men sanningen Ă€r att jag behövde rensa bort en matta av katthĂ„r frĂ„n under tangenterna… men nĂ€r jag Ă€ndĂ„ hade undersidor inom rĂ€ckhĂ„ll var det ju en smal sak att engagera dem i trissen ocksĂ„!

      Ny dator stĂ„r pĂ„ listan, men efter ny kamera… och den listan betar jag nog inte av underifrĂ„n! 😉

  2. Gud sÄ kreativt! TÀngenter underifrÄn. SÄ lÀckert! Undrar om du fick ihop dom till ett tangentbord igen sedan;-)
    Du vet jag gjorde “computer art upp till för nĂ„gra Ă„r sedan. DĂ€r anvĂ€nde jag mig av bl a tangenter som Esc, Trl Alt Del etc.
    SÄ nÀr jag ser dina bilder sÄ kliar det i fingrarna att börja igen:-)

    • Hehe – tackar, och jodĂ„, jag fotade tangentbordet med mobilkameran innan jag började sĂ„ att jag hade en mall… 😉
      Ja, jag Ă€r lite nyfiken pĂ„ din “computer art” – ser gĂ€rna nĂ„got exempel pĂ„ det! 🙂

  3. Vilket pusslande … jag visste inte att man kunde ta lös tangenterna och stĂ€da dĂ€runder. Borde nog jag ocksĂ„ göra. JĂ€ttesnyggt fotat!

    • Mm, det var liksom nĂ€r jag var tvungen att trycka för kung och fosterland pĂ„ vissa tangenter för att de skulle ge utslag som jag insĂ„g att det nog var dags… 🙂

  4. Stirrar i lÀtt förtvivlan ner pÄ mitt vÀldigt kladd-dammiga tangentbord.
    Det Àr alltsÄ sÄ dÀr det ska behandlas.
    Hm. Verkar vĂ„dligt. VĂ€ntar nog till nĂ€sta gĂ„ng temat underifrĂ„n dyker upp 😉
    Beundrar din snygga bildsvit istÀllet
    Fantasifullt tÀnkt och elegant genomfört!
    TĂ€nk vad lite katthĂ„r kan stĂ€lla till 🙂

  5. Okej, man vĂ€nder upp undersidan och tar den ovanifrĂ„n, kul och orginell vinkling. Men vilket helvete du mĂ„ste haft att sĂ€tta tillbaka allihop. StĂ„r det y7oi p?kĂ„ jj ihfgktudrmx, i nĂ„gon kommentar sĂ„ vet jag var den kommer ifrĂ„n 🙂

  6. Jeg mĂ„tte lĂŠse nogle af kommentarerne for at finde ud hvad det var du havde – Jeg troede at det var et keyboard vendt op og ned – men tvivlede lidt … fantastiske gode billeder til trissen og jĂ€ttebra blog (svensk ord da jeg har bĂžrnebĂžrn i Sverige) .. Det er ikke sidste gang jeg tjekker ind her. Flot!!!

    Mit bidrag finder du her:

    http://thatphoto.wordpress.com/fototriss/003-2/

Leave a Reply

