Fototriss 187 – Leaves

These needed to go together…

Please click for full-detail versions.

Turn over more leaves at

20 responses to “Fototriss 187 – Leaves

    • Tack! Det Ă€r en helt vanlig, nĂ„got vĂ€derbiten, lerkruka modell större frĂ„n IKEA… 🙂

  1. Åh sĂ„ vackert detta ser ut! Jag tĂ€nker mig denna triss pĂ„ vĂ€ggen i stort format! RIktigt lĂ€ckert! Önskar jag sĂ„g dem i större format bara!

    Det Ă€r inte för att det Ă€r lĂ„ngsamt och tungt som jag inte förstorar bilder hos folk utan för att jag har haft musarm och vill inte ha det igen sĂ„ jag minskar mina klick sĂ„ mycket jag kan! DĂ€rför klickar jag aldrig upp bilder..dĂ„ hoppas jag hellre över trissen! Sedan tĂ€nker jag ocksĂ„ att det Ă€r en fototriss dĂ€r folk kommer in för att se pĂ„ bilderna…dĂ„ tycker jag man ska satsa pĂ„ att göra bilderna större. Det mĂ„ste ju gĂ„ i din blogg ocksĂ„! Och just denna triss hade varit sĂ„Ă„Ă„ vĂ€rt det för som sagt, den verkar SUPERLÄCKER! :O))

    Ha en skön söndag!

  2. Jeg er helt enig med Anneli at det er et “vackert” foto triss og den skulle kunne hĂŠnge pĂ„ min vĂŠg med 😉 flotte billeder!!!

  3. Japanskt vackra siluetter. Bakgrundens struktur och fÀrg betyder mycket för bildernas skönhet. Jag brukar sÀllan vÀlja bland bilderna men jag gör ett undantag hÀr för mittbildens brutna detalj och fria rymd i bildytan Àr outstanding!

Leave a Reply

