Fototriss 192 – Pink

This week’s Fototriss is in recognition of the Pink Ribbon campaign against breast cancer.

See more pink at

27 responses to “Fototriss 192 – Pink

  1. Åh en riktigt sober, kalligrafiskt skön bild i rosa ton. Vilsamt för öga och hjärna, jag tänkte inte ens tanken när jag tänkte rosa 🙂

  2. Men vad trevligt att du tittade in och tolkade min röda traktor som bidrag till triss. Tack för den trevliga komentaren! Nu har jag bilder från lördagen insatta i min triss. Jag kom hem på småtimmarna för klockan hade slagit många gånger över 00.00 😉 Och naturligtvis känner jag till Ronny Eriksson och Euskefeurat mycket väl, ser dem alltid när de är i närheten 🙂 Men jag kontrar, kännder du till Kjellas Traktorkapell? http://www.youtube.com/watch?v=H3Yi_-OQn2w Mannen med dragspelet är mitt mågämnets far.

Leave a Reply

